loading...
.،::!!فقط ماشین!!::،..
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط p@risa در تاریخ 1348/10/11 و 9:45 دقیقه ارسال شده است

سلام بچه حرف گوش کن...عکسای خیلی قشنگی بود
خوشحال شدم که اومدی و نظر دادی...
بازم به من سر بزن عزیز
شکلک

این نظر توسط pine در تاریخ 1348/10/11 و 22:22 دقیقه ارسال شده است

خب به نظر من همین خوبه...میدونی چیه رضا(ببخشید انقدر صمیمی صحبت میکنم)تو واقعا نه که دوست خودم میدونمت اینو بگما... نه.. واقعا با استعدادیشکلک من حقیقتا میگم کارت حرف نداره و بیسته...اما شاید بقیه که میان تو وب زیاد دنبال چنین چیزایی نباشنشکلکالبته اون به خودشون مربوطه.اگه بخاطر تعداد بازیدت میخوای درباره ی چیزای دیگه هم بنویسیشکلکبستگی به خودت داره... ولی چیزی که توش استعداد داری رو به نظرم تو اولویت قرار بده...شکلک خسته شدمشکلکتا حالا واسه کسی انقدر ننوشته بودمشکلک
مرسی بهم سر زدی رفیق
بازم منتظرمشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط pine در تاریخ 1348/10/11 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

سلام رضا..........
بابا ایول ... عشق ماشینیااااااااشکلک!!!!!!!
لینکولیدمت
اینم آدرس دیگمه:www.pinewinter.blogfa.com
اگه عشقت کشید بلینکشکلکشکلکشکلک
بازم بهم سر بزن


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من این وب رو برای عکس های ماشین های خفن درست کردم. سعی میکنم برای بعضی ها توضیح بزارم. (!!لطفا به مطالب امتیاز بدید!!)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 174
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 443
  • بازدید سال : 8,871
  • بازدید کلی : 103,467